Typy lekcí

KRUHOVÝ TRÉNINK
 
Během kruhového tréninku se cvičí na jednotlivých stanovištích v různých časových úsecích. Každé stanoviště je zaměřeno na jinou svalovou
skupinu, a tak dojde během lekce k procvičení celého těla. Lekce je v závěru doplněna důkladným strečinkem. 
 

ZDRAVÁ ZÁDA

Lekce je zaměřená na kompenzaci svalových problémů, které mohou způsobovat bolesti zad. Kombinuje prvky z jógy, rehabilitačních cvičení, a posilovacích lekcí. Na začátku lekce se zahřejeme pozdravem slunci a uvolníme ztuhlé tělo. Pokračuje se posilováním zádových a břišních svalů s pomocí čínek, gumiček a overballů, dále následuje protahování zatuhlých svalů a závěrečná relaxace. S sebou si stačí vzít pohodlné oblečení (kalhoty, triko), boty nejsou potřeba. 

RANNÍ JÓGA

Ideální cvičení pro nastartování nového dne. Lekce je zaměřená na rozproudění energie. Pomůže Vám probudit svaly, klouby a šlachy celého těla a vyladit tělo i mysl pro nadcházející den.

JÓGA

U nás naleznete klasickou formu jógu, kde se cvičí jednotlivé ásány/pozice, v různých kombinacích a sestavách. Každá pozice působí na jiné orgány těla, zapojuje jinou skupinu svalů a pracuje s energií. Důležitý je při nich souzvuk pohybu s dechem a také s plnou koncentrací. Jóga je vhodná pro každého (intenzitu a rozsah pohybu si každý může upravit dle svých možností). S sebou si stačí vzít pohodlné oblečení (kalhoty, triko), boty nejsou potřeba. 

POWER JÓGA

V lekcích Poweryogy je kladen důraz na zdravé a tělu prospěšné provedení jednotlivých pozic (ásán), na správné zapojení stabilizačního systému páteře, ale také na uvolnění a protažení bolavých zad. Lekce je dynamická, řídí se rytmem dechu, vždy začíná krátkým uvolněním a pozdravy slunci, následuje ásánová praxe a končí relaxací v Šavásáně. Je vhodná jako kompenzační cvičení pro jednostrannou sportovní zátěž, jako prevence bolestí páteře či pouze dynamické cvičení pro zpevnění těla. Vždy se snažíme vyhovět začátečníkům i pokročilejším nabídnutím několika variant ásán tak, aby si každý odnesl z lekce úsměv na rtech a dobrý pocit ze sebe sama, vždyť o tom to všechno je – o prosté radosti z pohybu.

JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA

Máte sedavé zaměstnání a bolí Vás záda? Přijďte si odpočinout na lekci v pomalém tempu zaměřenou na protažení a uvolnění bolavé páteře, ve které se mísí jóga a prvky moderních fyzioterapeutických konceptů. Na lekci se nemusíte bát přijít ani pokud trpíte závažnějšími potížemi – při výhřezech plotýnek atd. (v takovém případě však prosím informujte před začátkem lekce lektorku).

INTERVALOVÝ TRÉNINK

Intervalový trénink je hodinové posilovací cvičení, které zahrnuje zahřátí organismu, vlastní posilování a protažení po posilování. V podstatě se posilují problematické části těla jako zadeček, nohy, bříško, ruce. Posilujeme v rytmu hudby, s váhou vlastního těla, případně s cvičebními pomůckami. Obecně vycházíme z poptávky klientely. Cvičení je vhodné jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé. Přijďte si zlepšit kondici a zpevnit problémové partie.

POSILOVÁNÍ PROBLEMATICKÝCH PARTIÍ 

Lekce jsou zaměřené především na posílení a zpevnění problémových partií, mezi které řadíme břišní, hýžďové a stehenní svaly. Společně s břišními svaly se posilují bederní svaly i některé další svalové partie z horní poloviny těla a k hýžďovým svalům se připojí posilování a zpevnění dolních končetin, především stehenních svalů. Cvičení bude probíhat se zatížením vlastní váhy těla. Na každou problémovou partii bude provedeno několik cviků, kdy každý cvik bude prováděn ve 3 sériích po 25 opakováních. Na začátku lekce proběhne zahřátí těla a na konci důkladné protažení.

BODYSTYLING

Lekce bodystylingu jsou zaměřené na posílení a zpevnění celého těla, především hlavních svalových skupin - břišní, zádové , hýžďové svaly a svaly horních a dolních končetin. Na začátku lekce je zařazeno zahřátí celého těla a na konci důkladné protažení. Lekce je vhodná pro začátečníky i pokročilé. Cvičí se především s vlastní vahou těla, ale využívají se i různé pomůcky - činky, gumičky, overball...

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

Protože tělo ženy během těhotenství prodělává mnoho změn nejen kvůli tomu, že miminko postupně roste, je dobré se snažit pro vaši fyzickou i psychickou pohodu udržet v kondici. Cvičení pro těhotné je zaměřeno na uvolnění a protáhnutí přetěžovaných částí těla a zároveň i jejich posílení.Tělo také připravíme na co nejvíce příznivý průběh porodu. Cvičení je jednoduché k zapamatování a opakuje se, abyste si mohly zacvičit i doma. Lekce vede porodní asistentka nebo fyzioterapeutka.

THERA-BAND WORKOUT

Posilovací guma thera-band je univerzální cvičební pomůcka pro posilování i rehabilitaci, se kterou pohodlně, efektivně a zdravě procvičíte celé vaše tělo. Cvičení s thera-badem je zaměřeno na zvýšení síly, dynamiky, mobility a samozřejmě na zpevnění svalů ceého těla. Díky pomůcce thera-band se při každém cviku zapojí 90% svalů.

MÍČE A OVERBALLY

Lekce jsou zaměřené především na zpevnění svalových partií v okolí páteře, ale i posílení celého těla.  Cvičení není namáhavé, probíhá zábavnou formou s velkými míči, popřípadě s overbally. Je velmi efektivní pro udržení těla a mysli ve zdravé kondici. Začátek lekce je vyhrazen pro rozcvičení a zahřátí, konec lekce pro důkladné protažení. Jde o cvičení vhodné jak pro začátečníky, tak pokročilé, i pro lidi s bolestmi zad.